
Mindre besvær med billetter – mere tid til det vigtige
Det er tit både tidskrævende og besværligt at håndtere tilmelding, betaling og adgang til personalefester, generalforsamlinger eller andre firmaevents. Men det behøver det ikke være.
Med Safeticket får I et nemt, effektivt og fleksibelt billetsystem, der giver mindst mulig administration, når der skal holdes styr på gæster til jeres arrangementer.
Endda til en overkommelig pris.
Sådan virker Safeticket

1. Opret
Du logger ind i Safeticket på nettet og opretter et arrangement.

2. Betal
Dine gæster tilmelder sig og betaler, hvis der er betaling, online via Safeticket

3. Scan
Når gæsten ankommer til arrangementet, scanner personalet stregkoden på billetten.
Nem og enkel deltagerregistrering
Safeticket gør det virkelig nemt for jer at administrere tilmeldingerne til jeres arrangementer. Det kræver ingen særlig teknisk knowhow at oprette arrangementer, og deltagerne kan enten tilmelde sig online, eller I kan sende os en deltagerliste, som vi indlæser i billetsystemet for jer. Og i Safeticket kan I hele tiden overskue, hvem og hvor mange, der er tilmeldt det enkelte arrangement.
På Safetickets demo-system kan du se, hvordan dine arrangementer kan se ud, og hvordan købsforløbet fungerer.


Lad gæster tilmelde sig med medarbejder- eller aktionærnumre
Vi har gjort bestillingsforløbet i Safeticket enormt fleksibelt, så I kan indsamle alle de oplysninger om gæsterne, I har brug for, når de tilmelder sig et arrangement. For eksempel navn, jobbeskrivelse, virksomhed og afdeling. I kan også koble medarbejdernumre, aktionærnumre eller andre identifikationsnumre sammen med billetsystemet, så jeres medarbejdere eller aktionærer skal indtaste deres nummer for at tilmelde sig arrangementet.
Det hele foregår ved hjælp af vores såkaldte Flexfelter – tekstfelter og rullelister – som er lige til at arbejde med.
Tilpas billetdesign og bestilling til jeres brand
Safeticket giver jer rige muligheder for at forme udseendet på din billetløsning. Bestillingsforløbet kan designes til samme stil som jeres hjemmeside, så jeres gæster oplever bestillingen som en del af jeres brand. I kan også designe unikke billetter og e-mails med jeres logo og visuelle identitet.


Spar tid på unødvendig bogføring
Har I et arrangement, hvor dine gæster skal betale noget? Med Safeticket slipper I for at bogføre samtlige indbetalinger. Vi samler alle indbetalinger til én post og overfører beløbet til jer to bankdage efter, at arrangementet er afholdt.
Enkel scanning af billetter
Du kan hurtigt komme i gang med billetscanningen. Find din smartphone frem og hent vores Safeticket app. Den fås både til iPhone eller Android.
En anden løsning kunne være en simpel stregkodelæser i USB-stikket på en computer, så er I i gang.Når personalet scanner en billet med stregkodelæseren, registreres billetten online i billetsystemet med det samme. Vi kan naturligvis levere stregkodelæsere.


Giv jeres medarbejdere forskellige roller
I Safeticket kan I oprette forskellige brugertyper, som har adgang til forskellige dele af billetsystemet. På den måde kan I sørge for, at jeres medarbejdere kun har adgang til de funktioner i Safeticket, de har brug for. Du kan for eksempel give det administrative personale adgang til at oprette og ændre arrangementer og personalet ved indgangen adgang til kun at scanne billetter.
Planlægger I et event på vegne af en kunde?
Safeticket er også et solidt valg for eventfirmaer, der stabler arrangementer på benene for deres kunder.
Udover at få billetsystemet med alle de fordele, det indebærer, får I også en professionel servicepartner. Vi sparrer med jer om jeres behov i forbindelse med den konkrete event og hjælper jer med at håndtere tilmelding, billetter og adgangskontrol.

Ét gebyr, alt inkluderet
Billetsystemet er gratis at oprette.
Du betaler intet uden salg eller tilmeldinger.
4,3 på Google
Gebyr
Eksempel på gebyr
Fuld adgang til alle funktioner
Fri support
Ofte stillede spørgsmål
Vi har udviklet 100+ funktioner til vores arrangørers ønsker og behov siden 2008. Derfor er der stor sandsynlighed for, at vi kan hjælpe dig.
Kontakt os på 7020 4720 eller info@safeticket.dk – så undersøger vi, hvordan billetsystemet kan dække dine ønsker og behov.
Ja – det kan du tro. Du kan få en gennemgang af billetsystemet med en af vores medarbejdere. Book en tid der passer dig på www.safeticket.dk/demo. Helt uforpligtende naturligvis.
Nej – der er hverken bindingsperiode eller opstartgebyr.
Det gør Anders.
Anders startede Safeticket A/S i 2008. I dag er vi 6 medarbejdere og omsætter årligt for 300 mio. i billetsalg gennem vores arrangører.
Safeticket har kontor i Aarhus.
Man-tors 09.00-16.00
Fre 09.00-15.00