
Glem billetbesværet – brug krudtet på at skabe en fest
Du arrangerer fester eller koncerter ret ofte, og du gider egentlig ikke bøvle med den administrative del af billetsalget, vel? Det skal bare ordnes, og det skal helst koste dig så lidt tid som muligt.
Det ved vi hos Safeticket. Derfor har vi strikket et billetsystem sammen, som gør det supernemt for dig at sælge og håndtere billetter. Samtidig kan du hele tiden følge med i billetsalget, så du kan justere din markedsføring derefter.
“Walthers Musikcafé har anvendt Safeticket siden 2013. Jeg er glad for samarbejdet, som jeg overtog fra en tidligere kollega, men faktisk er systemet så fejlfrit, at jeg kun sjældent har brug for at tage kontakt til Safeticket.“
Mikkel Xavier, Spillestedsleder, Walthers Musikcafé
Sådan virker Safeticket

1. Opret
Du logger ind i Safeticket på nettet og opretter et arrangement.

2. Betal
Dine gæster tilmelder sig og betaler, hvis der er betaling, online via Safeticket

3. Scan
Når gæsten ankommer til arrangementet, scanner personalet stregkoden på billetten.
Modtag billetindtægter løbende
Med Safeticket kan du få dit eget cashflow, så pengene fra billetsalget tikker ind på din konto i takt med, at billetterne bliver solgt. På den måde skal du ikke vente på, at din event er slut, før pengene er i hus.
Har du ikke brug for pengene nu og her? Men vil du til gengæld gerne vil slippe for unødvendigt bogføringsarbejde? Så kan du bruge Safeticket Cashflow, hvor vi håndterer alt bøvlet med indbetalingerne for dig, og du får alle pengene samlet to bankdage efter arrangementet.


Få hurtigt overblik over billetsalget
I Safeticket kan du hele tiden følge med i, hvor mange billetter der er solgt til dine arrangementer. Det giver dig mulighed for at vurdere, om billetsalget går godt nok, eller om du lige skal skrue ekstra op for markedsføringen af et arrangement.
Enkel scanning af billetter
Du kan hurtigt komme i gang med billetscanningen. Find din smartphone frem og hent vores Safeticket app. Den fås både til iPhone eller Android.
En anden løsning kunne være en simpel stregkodelæser i USB-stikket på en computer, så er I i gang.Når personalet scanner en billet med stregkodelæseren, registreres billetten online i billetsystemet med det samme. Vi kan naturligvis levere stregkodelæsere.


Brug rabatkoder i din markedsføring
Safeticket er optimeret til smartphones og tablets, så dine gæster kan altid købe billetter ligegyldigt, hvor de er. Det er især en fordel, hvis en stor del af din markedsføring foregår på sociale medier. Dine gæster kan i øvrigt også tage billetten med på deres smartphone, og billetten kan scannes direkte derfra.
Billetsalg på mobilen
Safeticket er optimeret til smartphones og tablets, så dine gæster kan altid købe billetter ligegyldigt, hvor de er. Det er især en fordel, hvis en stor del af din markedsføring foregår på sociale medier. Dine gæster kan i øvrigt også tage billetten med på deres smartphone, og billetten kan scannes direkte derfra.

Ét gebyr, alt inkluderet
Billetsystemet er gratis at oprette.
Du betaler intet uden salg eller tilmeldinger.
4,3 på Google
Gebyr
Eksempel på gebyr
Fuld adgang til alle funktioner
Fri support
Ofte stillede spørgsmål
Vi har udviklet 100+ funktioner til vores arrangørers ønsker og behov siden 2008. Derfor er der stor sandsynlighed for, at vi kan hjælpe dig.
Kontakt os på 7020 4720 eller info@safeticket.dk – så undersøger vi, hvordan billetsystemet kan dække dine ønsker og behov.
Ja – det kan du tro. Du kan få en gennemgang af billetsystemet med en af vores medarbejdere. Book en tid der passer dig på www.safeticket.dk/demo. Helt uforpligtende naturligvis.
Nej – der er hverken bindingsperiode eller opstartgebyr.
Det gør Anders.
Anders startede Safeticket A/S i 2008. I dag er vi 6 medarbejdere og omsætter årligt for 300 mio. i billetsalg gennem vores arrangører.
Safeticket har kontor i Aarhus.
Man-tors 09.00-16.00
Fre 09.00-15.00