
Foreninger og fritidsevents
Når der skal afholdes arrangementer i den lokale idrætsforening, skal der uddeles opgaver og holdes styr på tilmeldinger og betalinger. Det kan være besværligt og kræve meget de lokale ildsjæles tid, men sådan behøver det ikke at være.
Safeticket gør det nemt at få overblik over tilmeldinger og betalinger – også hvis der er flere samtidige arrangementer og aktiviteter.
Det er tilmed nemt for deltagerne at læse om arrangementerne og tilmelde sig fra mobilen.
„Super og effektiv service. Og der er altid hurtig svar på de spørgsmål, som måtte komme.‟
Christine Winding-Lauritzen, Forretningsudvikler for Beder-Malling Idrætsforening
Sådan virker Safeticket

1. Opret
Du logger ind i Safeticket på nettet og opretter et arrangement.

2. Betal
Dine gæster tilmelder sig og betaler, hvis der er betaling, online via Safeticket

3. Scan
Når gæsten ankommer til arrangementet, scanner personalet stregkoden på billetten.
Et billetsystem til idrætsforeningen
Gør arbejdet i idrætsforeningen nemmere med mindre administrativt bøvl.
Du kan bruge Safeticket til indsamlinger af både tilmeldinger og betalinger af forskellige arrangementer. Det kan være byfester, sommerfester, deltagerpladser til stævner eller turneringer, julefrokoster, fællesspisning, fastelavnsfester, loppemarkeder, udflugter, foredrag, ølsmagning, lan party eller helt andre arrangementer.
På Safetickets demo-system kan du se, hvordan dine arrangementer kan se ud, og hvordan købsforløbet fungerer.


Nem og enkel deltagerregistrering
Safeticket gør det virkelig nemt for jer at administrere tilmeldingerne til jeres arrangementer. Det kræver ingen særlig teknisk knowhow at oprette arrangementer, og i billetsystemet kan I hele tiden overskue, hvem og hvor mange, der har tilmeldt sig det enkelte arrangement. Tilmeldingen foregår online på jeres egen billetplatform, og det kan ske både fra mobilen, tablet eller computeren.
Afholder I stævner eller turneringer, er det muligt at lave tilmeldinger for et helt hold med deltagernavne og holdnavn, så I ved, hvor mange hold der deltager og kan lave en turneringsplan.
Indsaml særlige oplysninger om deltagerne
Vi har gjort bestillingsforløbet i Safeticket enormt fleksibelt, så du kan indsamle alle de oplysninger, du har brug for til dine arrangementer. Det kan f.eks. være holdnavn til et stævne, forbehold for allegener ved spisning, tøjstørrelse til klubtøjet.
Det sker ved hjælp af vores såkaldte Flexfelter – tekstfelter og rullelister – som er lige til at arbejde med.


Giv medhjælperne forskellige brugertyper
I Safeticket kan du oprette forskellige brugertyper, som har adgang til forskellige dele af billetsystemet. Du kan for eksempel give bestyrelsen adgangen til at oprette og ændre arrangementer, kassereren adgang til at se økonomien og udvalgte medhjælpere adgang til at scanne billetter.
Du kan også i stedet give bestyrelsen adgang til det hele, men lade holdtrænere eller andre have adgang til udvalgte dele, som at oprette arrangementer og se hvem der er tilmeldt. Brugerne kan hver især få adgang til det, de har brug for, men ikke mere end nødvendigt er.
Ét gebyr, alt inkluderet
Billetsystemet er gratis at oprette.
Du betaler intet uden salg eller tilmeldinger.
4,3 på Google
Gebyr
Eksempel på gebyr
Fuld adgang til alle funktioner
Fri support
Ofte stillede spørgsmål
Vi har udviklet 100+ funktioner til vores arrangørers ønsker og behov siden 2008. Derfor er der stor sandsynlighed for, at vi kan hjælpe dig.
Kontakt os på 7020 4720 eller info@safeticket.dk – så undersøger vi, hvordan billetsystemet kan dække dine ønsker og behov.
Ja – det kan du tro. Du kan få en gennemgang af billetsystemet med en af vores medarbejdere. Book en tid der passer dig på www.safeticket.dk/demo. Helt uforpligtende naturligvis.
Nej – der er hverken bindingsperiode eller opstartgebyr.
Det gør Anders.
Anders startede Safeticket A/S i 2008. I dag er vi 6 medarbejdere og omsætter årligt for 300 mio. i billetsalg gennem vores arrangører.
Safeticket har kontor i Aarhus.
Man-tors 09.00-16.00
Fre 09.00-15.00