Om Safeticket
Det startede i 2008
I 2008 stod et jysk gymnasium med et problem: Det var utroligt besværligt at få gæster med til skolefesterne. Hele tilmeldingen og registreringen foregik manuelt, og derfor brugte festudvalget alt for meget tid på at holde styr på billetterne og de øvrige administrative opgaver. Sådan så idéen til Safeticket dagens lys.
Første version af Safetickets billetsystem var lavet specifikt til at håndtere billetter til skolefester. Systemet var helt simpelt og havde kun de funktioner, der var brug for dengang. Siden da er der kommet en langt bredere skare af kunder til – fra festivaler, banker og uddannelsesinstitutioner til sportsklubber, diskoteker, spillesteder og mange flere. Derfor har vi hamret og boret i billetsystemet i over 10 år for at gøre det endnu bedre.
I dag er Safeticket et komplet og særdeles konkurrencedygtigt billetsystem, der er nemt at bruge og samtidig giver dig masser af muligheder og fleksibilitet. Alle medarbejdere sidder på vores kontor i Aarhus, herunder også vores udviklingsafdeling. Safeticket A/S er en 100% danskejet, ejerledet virksomhed.
En solid virksomhed i vækst
Safeticket A/S er i både 2014, 2015, 2016 og 2018 kåret som Børsen Gazelle og er dermed blandt de ca. 1500 hurtigst voksende selskaber i Danmark og en af de meget få virksomheder som er Gazelle 3 år i træk.
Vi håndterer billetsalg for over 300 millioner kroner årligt
Safeticket anvendes i dag af mere end 1.200 arrangører, der sælger tusindevis af billetter hver eneste dag indenfor fx:
- Sportsarrangementer, f.eks. håndboldkampe, basketballkampe,
- floorball og LAN Party
- Festivaller, koncerter, messer og events
- Diskoteker, natklubber, stand-up og spillesteder
- Teater og revyer
- Personalefester i både det offentlige og private
- Uddannelse, herunder studieture, materialegebyr, bogsalg, fester, studiekort og eksamensbeviser
- Aktionær- og garantmøder i banker og sparekasser samt private virksomheder