Barselsvikariat – Kundeservicemedarbejder


Om Safeticket A/S:

Safeticket A/S er en dansk virksomhed, etableret i 2008, der specialiserer sig i billetsystemer til arrangører af events. Vi samarbejder med over 1.400 arrangører og håndterer årligt billetsalg for mere end 300 millioner kroner. Vores mål er at levere en stabil og brugervenlig platform til arrangører af alle typer events. Vi er 5 dobbelt Børsen Gazelle-vinder, senest i 2024.

Om stillingen:

Vi søger en medarbejder til et barselsvikariat i vores kundeserviceafdeling. Du vil primært supportere vores arrangører med oprettelse og administration af deres events via vores billetsystem. Kundeservice ydes via telefon og e-mail, og vi fokuserer på at levere en effektiv og professionel service.

Du kan genkende dig selv i nedenstående:

  • Du elsker at yde god service – og det mærker kunden.
  • Du er udadvendt, glad, og dit smil skinner igennem på telefonen.
  • Du sætter en ære i at finde den rigtige løsning på kundernes udfordringer.
  • Du er en dygtig kommunikator, der kan formidle løsninger på en simpel og let tilgængelig måde.
  • Du går op i at yde dit bedste – og følger alle dine sager til dørs.
  • Du har en solid erfaring med kundeservice og er vant til at arbejde med IT-systemer på et niveau højere end gennemsnittet.
  • Du interesserer dig for IT og har eventuelt erfaring fra tidligere arbejde med komplekse IT-systemer.
  • Du kommunikerer fejlfrit på dansk – både mundtligt og skriftligt – og behersker engelsk i skrift og tale.
  • Du er mødestabil og fleksibel, hvis der en gang imellem er behov for at arbejde på skæve tidspunkter i forbindelse med større arrangementer.
  • Du har kørekort til personbil (B) og en ren straffeattest.

Hos Safeticket får du:

  • Indflydelse på planlægningen af din arbejdsdag.
  • En grundig oplæring, så du er klædt på til de opgaver, du får tildelt.
  • Et arbejdsmiljø, hvor der ikke findes dumme spørgsmål – kun gode svar fra dygtige kollegaer.
  • En arbejdsplads, der vægter trivsel, faglig og personlig udvikling højt.
  • Mulighed for at opbygge specialistviden inden for eventhåndtering og arbejde med vores brugervenlige billetsystem, som anvendes af en bred vifte af arrangører.
  • En arbejdsplads i nyindrettede lokaler med et sundt indeklima.

Vi tilbyder:

  • En fuldtidsstilling med en arbejdstid fra kl. 8:30-16:00. Kundeservice er åben fra kl. 9:00-16:00.
  • Et positivt arbejdsmiljø på vores kontor på Gunnar Clausens Vej 26B, 8260 Viby J, i det sydlige Aarhus med gode parkeringsforhold og nem adgang til offentlig transport.
  • Et barselsvikariat løbende fra 1. februar 2025 til 28. februar 2026.
  • Løn og vilkår der aftales individuelt og baseres på dine kvalifikationer og erfaring.

Ansøgning:

Vi arbejder ikke med en fast ansøgningsfrist, men indkalder løbende til samtaler. Send derfor din ansøgning og CV til job@safeticket.dk mærket “Barselsvikariat”.

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller Safeticket som virksomhed, er du velkommen til at kontakte Anders Christensen på telefon 7020 4720 – Tast 2 eller via e-mail job@safeticket.dk